Loreal super liner gel eyeliner

12:08 PM



Selam  arkadaşlar jel linear son zamanlarda duymaya başladik .ilk  denememde maybellinki  hiç memnun kalmadim jel gibi değil taş gibi ,yapisi çok sert kullanımı çok zor nefret ettim hemen attim . sonra loreal jel linear denemek için firsat verdim , bayldimmm
                            
 yapisi çok güzel sürdünüz zaman yapisi biraz yağ gibi duruyor o daha kolay sürülmeyi  sağliyor sonra kuruyor.
                                
Benim kullandiğim renk siyah 
kömür siyahı ve mat maybellininki aksine grey gibi duruyor.
                                   
normalde jel liner firçalar  pek kaliteli olmuyor ama jel yaninda  gelen firça ek bir firçayla hiç gerek yok ,kaliteli çok kolay sürebiliyorsunuz kuyrukta kolay yapabilirsiniz . 
                                      

You Might Also Like

2 comments

  1. Merhaba blogunu takipteyim benimde bakım ve sağlık üzerine yazdığım bir blogum var beklerim.
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  2. Denemek istediğim ürünlerden biri çok teşekkürler paylaşımın için ♥

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Popular Posts

Like us on Facebook