Max factor excess shimmer

8:31 AM


                                         

Merhaba kızlar benim en çok sevdiğim markalardan biri max factor. excess shimmer seri krem far çikartmişlar bende denemek için yaklaşik bir ay önce aldim ,excess shimmerın 6 rengi var. benim aldiğim 10  pearl numarili biraz yeşilimsi.   
                                      
   yapisini çok sevdim kremden birazcik daha kati. Bu fardan çok memnun kaldim severek kullaniyorum .
                                      
normalde krem farlari çok seviyorum . bu rengi göz pınarı ve kaş altina sürüyorüm mutlaka deneyin çok güzel oluyor . simli bir far. baska bir farla kariştirabilirsiniz yada far bazı gibi kullanabilirsiniz
                                       

You Might Also Like

2 comments

  1. Max factor'un krem far çıkardığını bilmiyordum ama ben gözlerine bayıldım maşallah. Ben de seni blogumda görmekten mutluluk duyarım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkur ederim :) mutlaka bir göz atın derim :)

      Delete

SUBSCRIBE

Popular Posts

Like us on Facebook