kaş

kaş rutinim

12:33 PM


.

Merhaba arkadaşlar sınav dolayısıyla bir türlü yazamadım ama sonunda bittiğine göre artık sık sık yazacağım size. bugün kaşlarımı nasıl yaptığımı anlatacağım, ne kullanıyorum   her şeyi beraber göreceğiz: kaşlarımı çok önemsiyorum kaşlar makyajda en önemlı kısım 






. İlk olarak kaşlarımı tarıyorum sonra bir çizgi çiziyorum bu flormar eyeliner browla kaşlarımın dogal şeklini koruyorum . Flormarın bu ürünu kaşlarımız için ideal ,Sürdükten sonra hemen kuruyup doğal bir görüntü veriyor. 





. Sonra bodyshopun far paletini kullanıyorum . Uzun süreli ve kullanım açısından daha sağlıklı .içinde iki renk, birde kendi fırçası var. Fırça iki taraflı biri ince biri daha kalın . Sürerken kalemin yaptığı gibi kaşları koparmıyor.




Yada BENEFFIT GIMME BROW kullanıyorum.Maskara gibi kullanılıyor.Sıvısı jel gibi.içindeki etkin maddelerden microfiber kaşlarınızı koruyup güçlendiriyor.kapatma ve sabitleştirici özelliğini koruyor.fırçası küçük olduğu için kullanimi kolay.






Son olarak benefit high brow kalemi kaşlarimin altina surup bir 


fırça yardimiyla dagıtiyorum . Kalem butun fazla olan makyaji ortup 

kaşların güzelliğini on plana çıkarıyor .birde highlight yaparken 

suruyorum özellikle burnuma... çok güzel ışık gösteriyor.


You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE

Popular Posts

Like us on Facebook