makyaj fırçası

Real Technique fırçalar

1:01 PM

Merhaba kızlar bugünkü yazım makyajda essas olan firçalar . önceden

real techniques firçalar merak ettigim firçalardı ama almak fırsat

olmadı sonra bir baktım kozmela bir indirim yapmış hemen koştum bir

realtechniques firça seti birde tek bir firca aldım.Set içinde 4

firça var . 1- buffing fircasi 2-kontur firçası 3.pointed 

foundation firçası 4- detailer firçası







1-buffing firçası:
Türkçesi tam olarak yok . Bu fırça mineral fondotenler için 

yapılmış, ben likit fondoten yada pudra için kullanıyorum.

Fondoten için kullandığım zaman elime birazcık fondoten alıyorum

sonra iz olmaması için firçayla yüzüme bastırmadan sürüyorum. Daha

iyi olmasını umuyordum



1-buffing firçası





2- kontur firçası:
Küçük bir firça . Real techniques allık firçasına benziyor ama daha

küçük . Küçük olduğu için güzel çizgi yapılıyor. Ben bazen allık 

surmek icin de kullanıyorum . Toz yada krem bronzer icin 

kullanılabilir ama bence krem bronzer daha iyi bir sonuc verir.

            


kontur fırçası



3. Pointed foundation firçası:
Fondoten firçası ama bence fondoten için kullanılacaksa biraz daha

büyük olması lazım. Kapatıcı için kullanabilirsiniz ama kapatıcı

için de çok sevmedim . Benim tavsiyem ve en çok hoşuma giden

kullanım şekli highlighter uygulamak için kullanmak. Toz yada likit

highlighter ikiside güzel oluyor .




pointed foundation fırçası
4.detailer firçası
Detay firçası:Bence çok kullanışlı bir firça. Hem dudaklara kalem

gibi kullanmak icin hem jel liner sürmek icin yada kaş altına

aydanlatıcı uygulamak isterseniz bence ideal . Ben genelde

gözlerimin altına far sürmek için kullanıyorum .



detayler fırçası




Bu set çanta içinde geliyor çantanın içinde her firçanın yeri var.

Seyahate çıktığınız zaman hemen bu çantaya firçaları koyar

gidersiniz.






5. Foundation firçası
Fondoten firçası : Fondoten için tasarlanmış bir firça ama ben

fondoten için kullanmayı hiç tavsiye etmem. Fondoten firçası olması

için daha büyük ve kalın olmalı. Ama kontur için harika bir firça

ince olduğu için güzel bir çizgi yapıyor . özellikle burna kontur 

yapmak için ideal severek kullanıyorum .hem toz bronzer hemde krem

bronzer icin uygun



foudation fırçası



Son olarak kesinlikle makyaj fırçaları çok önemli, fırçaların iyi

ve kaliteli olması lazım , bu set gereken fırçaları bulunduruyor .

Severek kullanıyorum herkese tavsiye ederim
smile emoticon




You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE

Popular Posts

Like us on Facebook